vrijdag 18 oktober 2013

Proefexemplaar wedstrijdoutfit

Over een paar weken is het weer zover, dan gaat hotbabe Sonja weer meedoen aan haar volgende bodybuildwedstrijd, de Open NK Your Body Federation.
Dit jaar zorg ik niet alleen voor de bling op de outfit, zoals bij deze groene en deze paarse. Dit maal maak ik ook de bikini's helemaal zelf! Ik heb van de week het proefexemplaar gemaakt voor de bikini.
We gaan hier en daar nog wat aanpassen en dan ga ik twee stuks maken van de 'wedstrijdstof' (nog even geheim dus) en ook nog voorzien van bling. En er komt nog een element bij voor verrassing, maar ook die blijft nog geheim tot aan de wedstrijd!

Het is een heerlijk project om mee bezig te zijn, ik kan mijn creativiteit volledig uitleven zo. Volgende keer meer over de constructie van de bikini.

4 opmerkingen:

  1. Wow Jos, wat een leuk project. Ik vind deze proef al geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier tijdens je creatieve uitspattingen. Ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf project. Ik vind deze bikini al een bezienswaardigheid. Ben erg benieuwd naar de wedstrijd exemplaren.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!