zondag 20 oktober 2013

Men neme....

Ik ben gisteren naar Het Leerlokaal geweest in Arnhem om nog wat fournituren te kopen voor tas die ik vandaag ga maken. Lingerievriendin Lisa is daar nu een module tassen maken aan het doen en zij had mij al foto's gestuurd van leuke leren armbandjes die zij zelf had gemaakt met de materialen die zij daar gekocht had. Dus ook maar even bij de afdeling armbandjes kijken...

Je bent meer tijd kwijt met je spulletjes bij elkaar zoeken, dan het armbandje maken. Men neme:

  1. een magnetische sluiting;
  2. wat versierselelementen;
  3. leren band;
  4. lijm.
Je schuift de versierelementen op het band en lijmt het magneetsluitinkje aan het leren band...even drogen...KLAAR!



Helemaal geweldig toch?

Nu spulletjes pakken en met Tialda, Dolores en Emma gezellig samen aan de slag om een leren tas te maken!


5 opmerkingen:

  1. Oh wat ontzettend leuk en zo simpel.... ik ga daar ook eens langs als ik in Arnhem ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik maar denken dat je dat helemaal zelf in elkaar gestikt had.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jee...weer wat erbij :) armbandjes...Jos toch!!
    Leuk hoor, maar goed dat ik niet in de buurt woon...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ik voorzie een nieuwe verslaving :-))))

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!