donderdag 31 januari 2013

Friendship swap

Ik heb al veel plezier beleefd aan de Secret Santa swaps van Tess, dus toen ik in blogland de Friendship swap van Aterlier Valerie tegenkwam, wilde ik daar ook graag aan meedoen! Zij wilde weer een swap organiseren, maar nu rond Valentijnsdag:
"De verliefde koppeltjes ga ik schrappen door friendship vriendinnen die iets leuks maken
voor elkaar en op deze manier laten weten dat vriendschap in deze wereld nog belangrijk is!"
Ik kreeg Karen toebedeeld als swappartner. Ze heeft geen blog, maar had wel aangegeven dat ze van 'landelijke stijl' houdt en van 'natuurlijke kleuren'. Ik gebruik zelf vaak meer felle kleuren en had niet meteen voor ogen wat een landelijke stijl precies inhoudt. Googlen dus maar op deze termen om te kijken wat dan zoal naar voren komt. Dat maakt dit soort swaps zo leuk, je komt zo weer op nieuwe dingen!
Na veel plaatjes kijken, kwam ik uit bij bruine of grijze tinten, dat past volgens mij bij beide hints van Karen. Ik kocht voor haar bruine/beige stof (en voor mezelf de grijze variant), met een leuk bijpassend kantje en biaisband:
Ik besloot een paar dingen te maken. Als eerste mijn favoriete Eloleo tas die ik al vaker gemaakt hebt en die ik zelf ook regelmatig gebruik:
Als tweede wilde ik in eerste instantie deze pin maken, maar besloot toen toch te gaan voor een recept uit het Zo geknipt! boek: recept 18, de 'op orde rits tas'
En als laatste (geinspireerd door deze pin) nog een klein zakdoekhoesje om het af te maken:
Ik hoop dat het setje in goede aarde valt!
 
Hier kan je de cadeautjes van andere deelnemers ook vinden: atelier-valerie.blogspot.be

Naschrift: Karen heeft mijn pakketje ontvangen en is helemaal blij!! 'Helemaal mijn kleuren' schrijft ze!

7 opmerkingen:

  1. Hoi Jos, ik ben al eens de ontvanger geweest van een vorige swap en ik was ook heel erg blij met je tasje met andere benodigheden, helemaal in mijn sfeer. Kan me dus heel goed voorstellen dat dit ook weer helemaal in de smaak is gevallen. Groetjes, Alice
    p.s. fijn dat je weer zo actief kunt zijn met je favoriete hobby!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geheel is het geworden. En helemaal landelijk. Ze zal zeer blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCCCCHHHHHIIITTTEREND Jos!!!!
    Dit is gewoon buitengewoon prachtig gemaakt!
    Ik ben zeker dat Karen dol blij zal zijn.
    Bedankt voor de fijne samenwerking,
    Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!!!!!!
    Wat is dit mooi zeg!
    Kon helaas niet mee doen, maar anders had ik zoiets zeer gewaardeerd!
    Alleen is het dan wel vreselijk moeilijk om iets terug te maken voor jou......
    Complimenten voor dit moois!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kado!!
    Ik weet helaas niets van mijn swap vriendin.... Dus mijn eigen fantasie maar laten spreken ;-)
    Het gaat vandaag op de post dus ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!