donderdag 27 december 2012

Leuke webdingen!

Het wordt een beetje puzzelen, maar ik heb weer een leuke online lees-uitdaging gevonden voor 2013! Dit maal 'Around the World in 12 Books'. Elke maand lees je een boek dat zich afspeelt in een bepaald land.
Deze landen staan op het programma:
  • JANUARY = France
  • FEBRUARY = Sudan
  • MARCH = Wales
  • APRIL = Fiji [Note: it's hard to find literary fiction set in Fiji, so any kind of book is fine.]
  • MAY = Belgium
  • JUNE = South Korea
  • JULY = Israel
  • AUGUST = Palestine
  • SEPTEMBER = Brazil
  • OCTOBER = China
  • NOVEMBER = Egypt
  • DECEMBER = Argentina
Ik ga van het weekend eens puzzelen hoe ik de leesuitdagingen waarvoor ik me opgegeven heb in elkaar kan vlechten zodat ik ze allemaal kan halen!

Pay it Forward 
Jullie hadden nog een foto tegoed van mijn mooie cadeautje dat ik van Awesome heb gekregen in het kader van Pay it Forward 2012 net voor kerst.
Het zijn prachtige groene oorbellen! Prachtig, dankjewel Caroline!

1 opmerking:

  1. Gossie...dat is wel leuk zo met die boeken...kom je heel de wereld over ☺
    En je hebt wel erg gave oorbellen gekregen.. alvast een goed 2013 voor jou en Jan van mij...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!