zondag 13 mei 2012

Nog een boxer

Jan vroeg zich al af wanneer hij 'eindelijk' weer eens een boxer kreeg van mijn, het was toch al ruim twee weken geleden dat ik de vorige voor hem gemaakt had, haha. Bij deze:
Ik vond dit echt een prachtig stofje, dat verder niet veel nodig had. Ik heb wederom het boxer patroon van Sannalin gebruikt. Ik vond het patroon groot vallen, geen wonder....ik kwam er van de week pas achter dat het patroon inclusief naad is....ik heb het wel gelezen destijds, maar het is niet blijven hangen op een of andere manier tijdens het overnemen van het patroon. Bij buitenlandse patronen is het vaak gebruikelijk dat de naad al in het patroon verwerkt is, bij NL niet.
Ik heb nu ook het slip patroon en de andere boxer van Sannalin in huis, die patronen ga ik nu proberen! (vindt Jan vast niet erg heb ik zo'n vermoeden)

5 opmerkingen:

  1. mooi geworden hoor vind ook de print erg leuk. zal ie weer veel plezier van hebben. Ben benieuwd naar de andere patronen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n mooi exemplaar.Die onverwachte stofjes doen het heel leuk.
    En jij bent lekker bezig, zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Jos je hebt wel eer van je werk. Jouw Jan heeft de smaak van het dragen wel te pakken. Wel een beetje doorwerken hoor met de volgende boxer anders word je misschien wel ontslagen. Ik vond het wel lachen om te lezen dat meneer het niet snel genoeg ging. Veel plezier met het maken van de volgende boxers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!!! Lekker printje, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker wild exemplaar, lekker vuurig. ben benieuwd hoe Jan de ander patronen vind. Enne ook daar zit een naadtoeslag al bij he! ik dacht lekker makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!