woensdag 30 mei 2012

Heart shaped pouch

Via Pinterest kwam ik deze tutorial tegen van de 'heart shaped pouch' (of was het nu via Freubelweb?) Toch maar een keer proberen, ziet er leuk uit!
Ik had geen printer bij de hand, dus ik het patroon van mijn laptopscherm overgetrokken. Geen idee of dat qua formaat nu goed gegaan is, want ik vind 'm best groot geworden (in ieder geval groter dan ik had verwacht). Toch binnenkort maar een keer op papier printen, haha.
Op zich zit het patroon zo in elkaar. Het is een handig etuitje om wat sleutels of klein geld in te doen en aan je tas te hangen. De bochten van het hartje is wel wat lastiger naaien, dat moet je echt heel langzaam doen. 
Ik weet niet of ik dit hartje nog een keer ga maken, ik ga in ieder geval met andere vormen experimenteren. Leuk om te doen en een leuke manier om de rest stofjes op te maken!

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, wat een schattig dingetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig! Die wil ik ook wel eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk ding! Echt zo'n kleinigheidje om te maken en kado te doen.
    Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een hebbedingetje, die ik ook ga maken :-), je weet echt leuke sites waar je zo toffe dingen kunt maken!! grtjs caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!