zaterdag 31 maart 2012

Elke keer een stukje...

...zorgt er wel voor dat ik vandaag mijn eerste boxer voor Jan (eindelijk) af heb!
Ik heb het patroon van Sannalin gebruikt. Ik ken Sandra van het forum Zelf Lingerie Maken en zij heeft net haar eerste twee mannenpatronen op de markt gebracht: een slip en een boxer.
De volgende wordt een maatje kleiner denk ik en van roze stof met witte bloemetjes...Jan vindt het niet nodig dat ik nieuwe stofjes koop omdat ik nog zoveel voorraad heb ("al is het roze bloemetjesstof die ik krijg!")....ja dus, haha!

7 opmerkingen:

  1. Mooi is tie geworden! Enne ik ben heel erg benieuwd naar de tweede boxer, roze met bloemtjes!!! Wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Hij is mooi!!!
    Hoe kan ik aan het patroon komen.

    Kan ik boxershorts voor mijn zoon maken. Hij heeft tegenwoordig net een mannenmaat S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie boxer. Ben benieuwd naar de 'roze' versie.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geworden!

    En waarom mogen mannen niet met een bloemetjes stofje lopen?

    Wij moeten er toch tegen aankijken hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das een mooie boxer geworden hoor, en net als de rest ben ik benieuwd naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de kleur ook mooi, jammer dat hij aan de grote kant is.
    en ach waarom geen bloemetjes..
    Steffie d'r Jan draagt toch ook allerlei vrolijks,en onze zoon zou het ook gewoon dragen, die bloemetjes, weet ik zeker, alleen houdt hij niet van lycra, dus...

    Ben maar blij dat hij alles aan wil, dat je niet weer speciaal 'mannenkleuren' moet aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn toch dat jouw Jan ook alles wil dragen wat je maakt. Zo kom je dan van je voorraadje af. Ben benieuwd hoe de volgende er uit komt te zien.

    Groetjes,
    Steffie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!