zaterdag 25 februari 2012

Cadeautjes

Cadeautjes geven is leuk, maar cadeutjes krijgen natuurlijk ook! Deze week was ik aan de beurt blijkbaar, ook al ben ik helemaal niet jarig.
Van de dochter van Dolores kreeg ik een mooie vilten bloemencreatie als dank voor de oorbellen die ik aan haar moeder had meegegeven. ("Mam, ik heb het niet helemaal recht gedaan, dan heeft het meer diepte!")
Gisteren lag er een grote envelop de deurmat met de pepermuntzeep van De Zeepkeuken waar ik al zo lang naar uitkeek. Als extra bedankje kreeg ik er ook nog een mooie zeepkaartje, super Miranda, en graag gedaan!
Als klap op de vuurpijl kreeg ik gisteren een meter digitale camouflage stof van een collega van mij. Hij is een fanatiek airsofter en ik kijk af en toe mee op de websites voor bestellingen omdat ik nog een keer een stofjas van camouflagestof voor mijn lief wil maken. Deze meter zal worden besteed aan tasjes en dinghoezen denk ik toch zomaar....Dank Rudy!


Als laatste nog even een oproepje voor de 1111marathon van 17 maart a.s. Heb je zin om een dag creatief te doen voor het goede doel of ken jij anderen die dat leuk zouden vinden? Ga dan naar www.1111marathon.nl of stuur deze link door en schrijf je in! We willen met 111 creativelingen 12 uur aan de slag voor 1111kinderkamers.nl en het Voedselloket in Almere. Als je niet de hele dag kunt, ook geen probleem, een paar uurtjes is ook leuk. Kinderen verdienen een eigen plekje en een lekkere knuffel,  deel jij je CreaPower?

2 opmerkingen:

  1. Jij bent goed verwend...da's een teken dat je het verdiend hebt ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed verwend inderdaad, maar mensen doen dat niet zonder reden. Je zal het zeker verdiend hebben !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!