vrijdag 9 december 2011

Creatude

Voor een collega van me heb ik een Eloleo tasje en een makeuptasje gemaakt van de week. Als het goed is heeft ze die vandaag in de bus liggen.
Ik noem dit tasje ´Creatude´, dat is een samenstelling van ´creativity´ en ´gratitude´. Ik ben Ingrid namelijk heel dankbaar voor de twee tassen vol met stoffen die ik gekregen heb van haar voor de 1111marathon van 17 maart volgend jaar. Als tegenprestatie wilde zij graag twee tasjes van mijn hand en dit is de eerste.Zij heeft de stofjes zelf uit haar eigen lappendonatie bij elkaar gezocht. Het is een heel geslaagd combinatie moet ik zeggen. Ik heb het geheel ook met rood garen afgewerkt om die frisse kleur te benadrukken.
Bij het make up tasje kon ik het niet nalaten om toch ook wat rode hotfixsteentjes te gebruiken, zo leuk. Nu nadenken wat ik voor tas twee ga doen voor haar.

Nogmaals dankjewel Ingrid voor je mooie donatie aan de 1111marathon!!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Jos,

    Ik ben je 100ste volgster en ik vind je werk super gaaf. ik heb ook een hotfix maar kan er niet mee werken. En als ik je blog dan zie denk ik weer....toch maar gaan proberen.
    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jos,
    Wat een leuke tas en make up tas zeg. Daar zal ze vast blij mee zijn.
    Ik vind de hotfix steentjes ook geweldig leuk om overal op te verwerken.
    Fijne dag verder
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft altijd leuk om te maken, tassen en tasjes. Vervelend dat je minder kunt met je rugklachten, wel fijn dat kleine werkjes nog wel kunnen en je zinnen kunnen verzetten. En je bent zo te zien ook gepakt door de hotfix "fever", leuk he?
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!