donderdag 17 maart 2011

Jurk!

Gisteravond af gemaakt, vandaag meteen aangehad....mijn nieuwe jurk!!
Dit is het zelfde patroon als mijn trouwtuniek, alleen nu de langere jurk versie. Het patroon komt uit de Knipmode van oktober 2010. Ik ben er (wederom) helemaal blij mee!Van het weekend misschien nog even betere foto's maken, maar zo hebben jullie in ieder geval een beetje een idee. De teller staat nu op 3-1-2 voor mijn UWYH. Shirt 3 en broek 4 liggen ook al geknipt klaar, maar nu eerst mijn bandjes bh afmaken van het weekend....

6 opmerkingen:

  1. Erg mooi gemaakt. Leuke kleuren.
    Liefs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie jurk geworden zeg! Erg leuk stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, wel een werk zeg met al die plooitjes, maar het resultaat is ernaar. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige jurk!
    Laat de lente maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geworden, die naadjes zijn erg leuk en ik kan me zo voorstellen dat je er veel plezier van gaat hebben als het een beetje warmer is zoals vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!