zondag 6 februari 2011

Inspiratie

Dagelijks blader ik alle nieuwe entries door die op de blogs geschreven zijn die ik volg. En ook nu weer werd mijn aandacht onmiddelijk getrokken door de creaties van Het Bovenhuis. Van die mooie vilten creaties met allerlei kleuren. Ik was ze ook al tegen gekomen bij mijn regenboog speurtocht.Ze heeft ook een Etsy shop. Pech voor mocht je guirlandes mooi vinden, want ik heb ze net gekocht!

Ik heb inmiddels al twee creaties in mijn hoofd zitten voor de Online Regenboog Activiteit. Zoals gewoonlijk ontbreekt het me vooral aan tijd om alles ten uitvoer te brengen....We zullen zien hoe ver ik kom met dit thema. Ik heb voor mezelf de kleuren van de regenboog nog maar eens op een rijtje gezet, er zitten zo veel ideeën en mogelijkheden in mijn hoofd!

5 opmerkingen:

  1. Lieve Jos,
    Ik wilde even reageren op je complimentje op mijn blog. Kom ik meteen je blogberichtje tegen. Wat lief! Een dubbele verrassing! Ik zal je bestelling snel klaarmaken en versturen.
    Liefs uit Leiden,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke knalkleurtjes, echte regenboogkleurtjes... prachtig. Ik kan me voorstellen dat je het niet kan laten om te bestellen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind jij de regenboog kleuren ook zo inspirerend, volgens mij wel, je maakt de ene mooie 'collage'na de andere :)

    Je hebt op mijn blog een 'foute' link geplaatst, moest een tas zijn denk ik, maar het is een link naar je tuniek die je aan het maken bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke bedoeling! Daar krijg ik gewoon energie van als ik er naar kijk! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!