zondag 7 maart 2010

Wecylce nr 2, 3, 4 & 5

Ik heb me gisteren prima vermaakt achter de naaimachien! Ik heb in totaal 4 tassen gemaakt naar het patroon van Eloleo. Ik kan helaas nog niet alle foto's plaatsen, want 2 van de 4 zijn een onderdeel van een SWAP met Maartje en die tassen (een grote en een kleine), moeten nog even een verrassing blijven tot aan 20 maart. Een paar weken geleden zag ik op het blog van Maartje enorm leuke zelf gebreide (en zelf gesponnen en geverfde!) sokken. In ruil voor twee tassen maakt zij nu heerlijk warme sokken voor mij. We zien elkaar op de 5e Zelf Lingerie Maakdag, dus dan wisselen we de spullen uit.
Om de spanning er dus nog even in te houden, plaats ik hier alleen de foto van de tas die ik voor mezelf gemaakt. De andere 3 houden jullie nog tegoed van mij!
Ik heb de tas van dubbele stof gemaakt, omdat de tas anders niet steving genoeg is. Het lintje was eigenlijk bedoeld voor een andere tas, maar deze kwam hier erg leuk uit in combinatie met mijn eigen label. (Mijn moeder noemt me Kloske, vandaar...)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!