donderdag 26 maart 2009

Snoepwinkel

Ik hoorde van 't weekend iemand 't hebben over de snoepwinkel. Nou, daar kom ik net vandaan. Op internet wel te verstaan: de webshop vol met prachtige lingeriematerialen van Wien 2002. De afbeelding op de homepagina is al smullen:


Duizenden prachtige stoffen en kantjes.......


NEE, IK DOE HET NIET, ik ga niet hamsteren, alleen maar kijken en bedenken wat ik er allemaal mee zou kunnen doen wanneer mijn voorraad in 1 ikea doos past, ipv in 6 en een ladekast...

Welterusten and sweet dreams....


2 opmerkingen:

  1. Hoelang ga je het volhouden om niet te bestellen?

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee......
    Daar hebben ze ook leuke stoffen!
    Andere printjes als hier in NL...
    Dat wordt weer gevaarlijk! Eens informeren over de verzendkosten hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!