maandag 10 november 2008

Tweede Zelflingeriemaakdag

Zo, ben nog aan het bijkomen van de tweede Zelfmaaklingeriedag (voor mijn m'n eerste) van het Lingerieforum! Gezellig met twintig andere vrouwen die allemaal een passie voor zelf lingerie maken hebben bij elkaar in een voormalig kerkje in Linschoten. Saskia heeft het al op het forum gezegd, zet twintig vrouwen bij elkaar die elkaar niet kennen, maar wel dezelfde hobby hebben en ze kletsen meteen. En dat is echt zo, haha.

We begonnen met een workshop slip tekenen o.l.v. Cassandra van Lijfgoed. We konden kiezen tussen een hipster, correctieslip of slip met pijpjes. Ik heb de laatste getekend (hipster vind ik niet zitten met mijn figuur en het patroon van de correctieslip had ik al).

Later op de dag heeft Cassandra nog e.e.a verteld over het gebruik van padding en daarna konden de liefhebbers volop lingerieartikelen (stoffen, pico's, kantjes, noem maar op) kopen.

Leuk om allemaal gelijkgestemden te ontmoeten! En ook leuk om te zien hoe makkelijk je met elkaar praat, terwijl je de meesten alleen maar van online 'kent'. In het voorjaar wordt er weer een dag georganiseerd, ik ga er zeker weer naar toe. Dank voor alles Saskia!

Groetjes,

Jos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!