donderdag 6 november 2008

Ohoh....

...ik kon het weer niet laten...
Terwijl ik boven al spullen voor lingerie voor een heel bejaardenhuis voor de komende tien jaar heb liggen, kijk ik toch elke dag (o.a.) even op de website van Merckwaerdigh. En ja hoor, ik ging vandaag weer voor de bijl. Je kunt daar van alles bestellen, o.a. ook setjes voor het maken van een bh en slip. Mijn oog viel op dit pakket en ik was op slag verliefd:

De combinatie van het kant met het leuke opengewerkte picot en die meerkleurige schouderbandjes...fantastich toch?? De pakketjes worden altijd snel verzonden door Margreet, dus ik kan snel aan de slag. Zal wel na de 2e Lingeriemaakdag van a.s. zondag worden.

Lekker avond!

Jos

1 opmerking:

  1. Tja, kijken op de site van Merckwaerdigh is altijd gevaarlijk!

    Heel mooi pakketje, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

    Zie je zondag!

    groetjes,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!