woensdag 22 oktober 2008

Fantastisch blog over patroontekenen!

Naast lingerie maken, waag ik me zo nu en dan ook aan andere zaken op de naaimachien (denk aan t-shirts, broeken, etc). Net als met lingerie maken, ben ik vooral goed in het kopen van veel lapjes en het niet afronden van projecten waar ik aan begonnen ben..... Maar daar gaat dit bericht niet over. Ik ben lid van het Sancho forum. Je vindt daar van alles over zelf kleding maken, ze zijn daar enorm actief. Een van de deelnemers wees ons op een fantastisch blog voor de zelf patroontekenaars onder ons: Weekend designer.


Deze Canadese schrijver ("just a creative guy who is useless with a screwdriver") zit al 30 jaar in het patroontekenvak en wil middels dit blog laten zien dat het niet moeilijk hoeft te zijn je eigen mode te maken. Ik ben bijvoorbeeld helemaal weg van deze tassen:
Je kunt er leuke ideeën opdoen! Neem eens een kijkje zou ik zeggen.

Groetjes,

Jos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!
Thanks for dropping by!